ساخت سایت مپ
نوشته شده توسط : عباسی


فولدر هایی که در وبسایت ها نشانی تمام صفحه ها وب سایت را دربر داراست تارنما sitemap می‌گویند. در واقع تارنما مپ داده ها صفحه ها وب سایت را در خویش حفظ می‌کند که‌این عمل در بروزرسانی و رابطه صفحه های دیگر سایت ها نیز حائز اهمیت میباشد. در واقعیت تارنما مپ این قابلیت را داراست که به موتورهای کاوش امداد می نماید تا صفحه های وبسایت شما‌را بهتر و ریلکس خیس پیدا نمایند.

تعداد صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل سئو سایت 
یکی از دیگر از ابزارهایی که به شما یاری می نماید تا بتوانید باز بینی seo تارنما خویش را با برد انجام دهید تعداد صفحه های ایندکس گردیده در گوگل میباشد. زمانیکه مطالب خویش را در وبسایت نشر میدهید بایستی از ایندکس شدن مطالب خویش در گوگل نیز مطمئن باشید چون تا زمانیکه مطالب شما در گوگل ایندکس نشده باشند نمی توانید بر پروسه بهبود وب سایت خویش اطمینان نتیجه ها نمائید. برای ایندکس شدن مطالب تارنما معمولا هنگامی میان ۲ تا ۶ روز ارتفاع میکشید. اما در رابطه همگی سایت ها اینگونه وجود ندارد بعضی از وبسایت هایی که ترافیک بالایی دارا هستند اینمدت دوره نقل شده کمتر میباشد و گاها ایندکس مطالب چنین سایتی در دقیقه فیس میگیرد.

باز‌نگری تیتر HTTP وبسایت
HTTP پروتکلی میباشد که برای ساخت رابطه، اخذ، و ارسال اطلاعات در میان سرور و کلاینت استعمال میگردد. وقتی که با به کار گیری از HTTP برگه سایت خویش را مرور میکنید و با هر نشانی URL که از روش مرورگر خویش از سرور وب سایت های مختلف درخواست میکنیم کدهایی در دور‌نما مرورگر ما و سرور منتقل میشود که آن‌ها به عبارتی کدهای حالت HTTP می باشند.
زمانیکه شما به سایت های دیگر پیوند میدهید همین مسئله منجر می‌گردد که کاربرانی که به آن وبسایت ها ورود کرده اند با کلیک بر روی لینک و پیوند شما به وبسایت شما وارد شوند و همین مسئله سبب ترافیک اضافه در وب سایت شما میگردد که درین دسته ترافیک در تارنما شمارا Referral Traffic می‌گویند. برای اینکه با Referral Traffic طولانی تر آشناشوید می‌توانید مقاله مرتبط با Referral Traffic چه می‌باشد ؟ را مطالعه نمایید.

باز نگری لینک و پیوند های وب سایت
برای اینکه بتوانید بازنگری seo وبسایت خویش را با پیروزی انجام دهید و یک تارنما ماهر داشته باشید کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که پیوند هایی که از وب سایت های دیگر اخذ میکنید و یا این که لینک و پیوند هایی که خودتان به وبسایت خودتان می دهید را باز بی





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: